مهلت ارائه پیشنهادات تا 30 اردیبهشت تمدید شد
فراخوان تامین البسه ورزشی تیم های ملی فدراسیون فوتبال

مهلت ارائه پیشنهادات تا 30 اردیبهشت تمدید شد

کمیته بازاریابی از تمدید مهلت ارائه پیشنهادات فراخوان تامین البسه ورزشی تیم های ملی فوتبال ایران خبر داد.
آگهی مزایده مرحله دوم منتشر شد
به منظور واگذاری تبلیغات محیطی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا

آگهی مزایده مرحله دوم منتشر شد

آگهی مزایده مرحله دوم واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا منتشر شد.
فراخوان طراحی لوگوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فراخوان طراحی لوگوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد نسبت به طراحی و انتخاب لوگوی جدید خود از طریق فراخوان عمومی اقدام نماید.
آخرین فراخوان تامین البسه ورزشی تیم های ملی فدراسیون فوتبال

آخرین فراخوان تامین البسه ورزشی تیم های ملی فدراسیون فوتبال

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال آخرین فراخوان تامین البسه ورزشی تیم های ملی فوتبال ایران را منتشر کرد.
واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه

واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی ایران و سوریه

آگهی مزایده عمومی انتخاب اسپانسر و واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه منتشر شد.
واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا

واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا

آگهی مزایده عمومی انتخاب اسپانسر و واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا در تبریز منتشر شد.
تمدید فراخوان تامین البسه تیم های ملی فدراسیون فوتبال

تمدید فراخوان تامین البسه تیم های ملی فدراسیون فوتبال

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال مهلت فراخوان تامین البسه تیم های ملی فوتبال ایران را تمدید کرد.
فراخوان تامین البسه تیم های ملی فدراسیون فوتبال منتشر شد

فراخوان تامین البسه تیم های ملی فدراسیون فوتبال منتشر شد

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال فراخوان تامین البسه تیم های ملی فوتبال ایران را منتشر کرد.
واگذاری کلیه فضاهای اسپانسری تیم‌های ملی و فرصت‌های درآمدزایی مبتنی بر هوادار
آگهی مزایده نوبت دوم بازاریابی فدراسیون فوتبال

واگذاری کلیه فضاهای اسپانسری تیم‌های ملی و فرصت‌های درآمدزایی مبتنی بر هوادار

آگهی مزایده نوبت دوم واگذاری فضاهای اسپانسری تیم ملی توسط کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال منتشر شد.
واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا
آگهی مزایده عمومی انتخاب اسپانسر

واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نسبت به واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای درآمدزایی مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا اقدام می نماید.
Prev8Next