فدراسیون فوتبال برای دومین بار فراخوانی جهت واگذاری تمامی فضاهای اسپانسری تیمهای ملی و فرصتهای درآمدزایی مبتنی بر هواداران صادر کرد.
فدراسیون فوتبال فراخوانی جهت واگذاری تمامی فضاهای اسپانسری تیمهای ملی و فرصتهای درآمدزایی مبتنی بر هواداران صادر کرد.
فدراسیون فوتبال فراخوانی جهت واگذاری تمامی فضاهای اسپانسری تیمهای ملی و فرصتهای درآمدزایی مبتنی بر هواداران صادر کرد.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت راهاندازی و پیادهسازی سامانه کمکداور ویدئویی (Video Assistant Referee) از پتانسیل علمی و فناوری داخل کشور استفاده نماید.
این کمیته مسئولیت بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص چگونگی ایجاد توانایی در سطوح فدراسیون و هیات ها در زمینه بازاریابی از جمله تبلیغات ، حامیان مالی و حقوق چند رسانه ای در سطوح بین المللی و داخلی را بر عهده دارد که سرپرست این کمیته محمد حسین حمیسی می باشد.
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال نشست مشترکی با رئیس و مسئولان سازمان لیگ ، فدراسیون فوتبال همچنین حامیان مالی برتر فوتبال کشور برگزار کردند.
مشاور زیرساخت و بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است باشگاههای ایرانی با وجود تمامی موانع و مشکلات باید از الگوهای پیشرفته بازاریابی فوتبال جهان استفاده کنند.
کارگاه بازاریابى فوتبال صبح امروز با سخنان دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل هتل آکادمى فوتبال گشایش یافت.