تعداد بازدید: ۶۲۶۶
کد خبر: ۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

کارگزار اختصاصی عرضه و انتشار محتوای مسابقات فوتبال معرفی شد

سازمان لیگ فوتبال با همکاری سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال بستر درآمدزایی تازه ای برای رقابت های لیگ برتر ایجاد کرده است.
کارگزار اختصاصی عرضه و انتشار محتوای مسابقات فوتبال معرفی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، موسسه فرهنگی دیجیتال رسانه گستر فراکاو به عنوان تنها کارگزار رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین دارای حقوق انحصاری عرضه، فرآوری و انتشار محتواهای مرتبط با مسابقات فوتبال و برنامه های جانبی آن در فضای مجازی معرفی شده است. بر این اساس هرگونه انتشار، پخش و بازپخش محتوای مسابقات فوتبال کشور در کلیه بسترهای فضای مجازی و دیجیتال صرفا با مجوز کتبی این موسسه امکان پذیر خواهد بود.
این اقدام و توافق با همکاری سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در راستای درآمدزایی مناسب و دفاع از منافع باشگاه ها صورت می پذیرد.

ارسال نظر
239
قاب خاطرات
239
گزارش تصویری
239
ویدئوها
239
آخرین اخبار

جریمه نقدی برای تیم های لیگ برتری

اعلام برنامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

روزنامه فدراسیون/شماره 239

حضور سرپرست کمیته‌ی فوتبال ساحلی در اردوی ساحلی بازان

تصاویری از دیدار تیم‌های سپاهان ایران و آخال ترکمنستان

اعلام اسامی محرومان هفته دهم لیگ برتر

تساوی فوتسال ایران مقابل مراکش

تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی در ماسه های مرکز ملی

اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال مقابل مراکش

آرای لیگ برتر اعلام شد

239
پربازدیدترین ها

شمس: افغانستان روح جوانمردی را رعایت نکرد

ایران با وجود شایستگی نایب قهرمان شد/ مدال نقره بر گردن شاگردان صانعی

صانعی: زورمان به بازیکنان بزرگسال افغانستان نرسید/ کار کردن با رده سنی ۱۶ سال سخت است

کاروان تیم ملی فوتسال دختران وارد تهران شد

اعلام اسامی داوران بازی تراکتور و پرسپولیس

اعلام اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر

فهرست ۲۹ نفره تیم ملی نوجوانان برای اردوی تهران

توسلی: ما آماده ایم تا جهان را شگفت‌زده کنیم

بازی های آسیایی جوانان بحرین/ قهرمانی تیم ملی فوتسال دختران ایران

فوتوشوت های جذاب تیم ملی

239
239