فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۲۲۶۴
کد خبر: ۱۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
تغییراتی در ترکیب تیم داریم

اسکوچیچ: بازی با عراق برای ما اهمیت زیادی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل عراق تاکید کرد این بازی می‌تواند صعود ما به جام جهانی را قطعی کند.

اسکوچیچ: بازی با عراق برای ما اهمیت زیادی دارد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ در این نشست خبری در ابتدا گفت: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد چراکه می‌تواند صعود ما به جام جهانی را قطعی کند. بازی‌های عراق در عرب کاپ را دیدم و می‌دانم که تیمی جوان و پر انرژی است. البته که شرایط ایده‌آل نیست. ۴ بازیکن را به علت ویروس کرونا نداریم. مهدی طارمی هنوز به ارودی ما نپیوسته است. با این همه، بازیکنان ما آماده هستند. تیمی که داریم به اندازه کافی خوب هستند. اگر با تمام توان در زمین حاضر شویم می‌توانیم نتیجه خوبی را بگیریم.
وی ادامه داد: دغدغه اصلی من بازی فردا است. بعد از این بازی، درباره سایر بازی‌ها فکر می‌کنیم که چطور می‌توانیم پیش برویم. قطعا ما تغییراتی در تیم خواهیم داشت. هر بازیکنی که بازی می‌کند ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. برای همین ممکن است با ترکیب همیشگی ظاهر نشویم ولی مطمئنم همه بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند و می‌توانیم با دست پر از زمین خارج شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت از کنعانی زادگان اظهار داشت: باید بگویم اصول اخلاقی برای تیم و خودم از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر یک چیز باشد که در اولویت باشد، مسائل اخلاقی است. ما باید مراقب باشیم چون نماینده کشورمان هستیم. من با این رفتاری که رخ داد موافق نیستنم و شاید رفتار دور از شانی از سوی این بازیکن باشد اما در حال حاضر مدرک موثقی به دست ما نرسیده و در کمیته اخلاق پرونده باز است. نمی‌خواهم به خاطر صحبت‌های فضای مجازی کسی را مجازات یا قضاوت کنم و قصاص پیش از موعد انجام دهم. این اتفاق تلنگری بود که بدانیم چه جایگاهی در سطح ملی داریم و باید به اینکه نماینده یک کشور هستیم توجه کنیم و مراقب رفتارمان باشیم و این یک درسی برای دیگران است تا مراقب باشند این اتفاقات رخ ندهد.
سرمربی ایران درباره مخالفت باشگاه زنیت روسیه برای در اختیار قرار دادن سردار آزمون به تیم ملی کشورمان گفت: زنیت نمی تواند مخالفت کند چون الان «فیفادی» است. آنها ابتدا گفتند پاسخ تست سردار مثبت است اما سپس جواب آزمایش کرونایش منفی شد. باید برای چنین شرایطی به قوانین AFC رجوع کنیم. آنچه مشخص است بازیکنانی را فردا دراختیار نداریم.
سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چه شناختی از ایده های فنی سرمربی عراق از زمان حضورش در راس کادر فنی عراق دارد، گفت: هر مربی جدید دیدگاه جدیدی دارد. او توانسته عراق را با انرژی و جوانتر کند. زمانی که او برای تیم دینامو بازی می کرد من بازیکن ریه‌کا بودم و او را می شناسم. در مجموع برای بازی فردا شناخت داریم و آماده هستیم.
وی درباره کیفیت بازیکنان جانشین با توجه به ابتلای چندبازیکن اصلی به کرونا تصریح کرد: در مورد تغییر فکر نمی کنم خیلی اتفاق غیر منتظره ای بیفتد. یک شب به بازی باقی مانده است که برای من شبی طولانی برای انتخاب ترکیب است. طبیعی است انتخاب جانشین برای بازیکنانی مثل سردار آزمون و احمد نورالهی سخت است. به هر حال فردا با تیمی کامل به میدان می رویم.
اسکوچیچ درباره اینکه آیا به نظرش فدراسیون فوتبال نمی توانست برنامه ریزی بهتری برای حضور مهدی طارمی برای حضور در ایران داشته باشد، افزود: وظیفه فدراسیون بوده که برنامه ریزی کند و من می دانم تا حد ممکن تلاشش را کرده است چون می داند مهدی طارمی بازیکن مهمی برای ما است. راستش من کارشناس آب و هوا نیستم که درباره آب و هوای بد و لغو پروازها صحبت کنم.

قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

حضور جلالی در تمرینات تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان

قضاوت تیم داوری ایران در مقدماتی جام جهانی فوتبال

گفت و گو با بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر پانزده سال بانوان

اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد

سمینار آموزش مقدماتی کمک داوران ویدیویی

گزارش تصویری از تمرین تیم ملی فوتسال

تصاویری از برگزاری سمینار آموزش مقدماتی کمک داوران ویدیویی(VAR)

دور جدید اردوی تیم ملی جوانان ایران با ۲۶ بازیکن

اعلام آرای کمیته استیناف

پایان سفر باورنکردنی کاپیتان اشکان دژاگه!

پربازدیدترین ها

مرادی تا اطلاع ثانوی عهده دار وظایف کمیته داوران شد،کشوری فرد امور کمیته مسابقات را برعهده گرفت

داوران هفته سی و یکم لیگ یک مشخص شدند

داوران دیدارهای یک‌چهارم نهایی جام حذفی مشخص شدند

اطلاعیه کمیته اخلاق

متن استعفا افشاریان از ریاست کمیته داوران فدراسیون

اعلام اسامی داوران سه بازی از هفته سی‌و‌یکم لیگ یک

قضاوت تیم داوری ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026

گزارش تصویری از تمرین تیم ملی بانوان

صدور دستور موقت  کمیته اخلاق

گزارش تصویری از دیدار تیم های ملی جوانان و بزرگسالان پرسپولیس