فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران:

افتخارآفرینی برای پرچم مهم است نه نفر/فدراسیون تمام خواسته هایمان را برآورده کرده است

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: اردوهای منظم خود را برای حضور موفق در مرحله نهایی جام ملت های زیر 20سال اسیا ادامه می دهیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید گنجی مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ابتدا شهادت مجاهدانه دبیرکل حزب الله لبنان را خدمت مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک و تسلیت عرض کنم.

او درباره سه پیروزی تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوب فدراسیون فوتبال و شخص آقای عبدی سرمربی تیم مسیر خوبی را طی می‌کنیم. بازی‌های خوبی را در مرحله مقدماتی به میزبانی لائوس انجام دادیم. خواسته‌های سرمربی تیم در زمین مسابقه توسط تک تک بازیکنان برآورده شد. امیدواریم این مسیر را با ادامه حمایت‌های مسئولان طی کنیم.

مدیر تیم ملی جوانان ایران به عملکرد تیم نوجوانان در رقابت‌های سال گذشته جام جهانی زیر ۱۷ سال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استراتژی خوبی با نگاه آقای تاج و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت گرفت. با توجه به اینکه عملکرد کادر فنی در نوجوانان خیلی خوب بود همان کادر به تیم جوانان آمد. آقای عبدی یکی از مربیان تأثیرگذار در فوتبال کشور است که می‌تواند تأثیرگذاری خیلی زیادی در فوتبال داشته باشد. او یکی از معدود نفراتی است که مدرک حرفه‌ای مربیگری دارد. او در کنار موارد فنی معتقد است بازیکن ملی باید انسان خوبی هم باشد و ابعاد شخصیتی خوبی را نیز داشته باشد.

گنجی درباره پرورش بازیکنان ملی در رده جوانان تاکید کرد: معتقدیم بازیکنان رده جوانان در سن بسیار حساسی هستند که غالب اصلی آنها در حال شکل گیری است که کارهای فرهنگی و زندگی اجتماعی آنها نیز مورد توجه قرار دارد.

مدیر تیم ملی جوانان ایران درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی جوانان ایران برای بازی‌های مقدماتی تاکید کرد: برای مسابقات لائوس ۱۳ نفر از بازیکنان تیم نوجوانان قبلی به همراه ۱۰ بازیکن جدید حضور داشتند. ضمن اینکه در کناره تیم ۲۵ نفره اولیه، تیم‌های مشابه ۳۰ تا ۵۰ نفره هم داریم.

او به رابطه تیم ملی جوانان ایران با باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ما برای دو بازی تدارکاتی با چین با اتفاقاتی روبرو شدیم که ضمن تقدیر از تلاش باشگاه‌ها با عدم همکاری بعضی از آنها برای آزاد کردن بازیکن جهت حضور در اردوی تیم ملی روبرو شدیم. ۱۴ بازیکن خود را در چین نداشتیم. تمام بازیکنان فعلی خودمان در رده تیم‌های بزرگسالان هستند که همگی در لیگ برتر هستند. سه بازیکن لژیونر هم داریم. نیما اندرز روز گذشته به اسپانیا رفت تا فوتبال خود را آنجا ادامه دهد.

گنجی با درخواست دوباره مبنی بر همکاری باشگاه‌ها با تیم جوانان یادآور شد: اولویت ما باید همیشه تیم ملی باشد. من به باشگاه‌ها حق می‌دهم که هزینه می‌کنند تا از بازیکن خود استفاده کنند. در تمام دنیا باشگاه‌ها بازیکن را پرورش می‌دهند تا به تیم ملی رسد اما برای این رده ملی، موضوع اندکی متفاوت شده است. حالا خواهشم از باشگاه‌ها با تمام حقی که به آنها می‌دهیم و بابت تلاش‌های آنها تشکر می‌کنیم اما انتظار داریم برای دور نهایی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا که در چین برگزار می‌شود همکاری لازم را داشته باشند تا همه در کنار همدیگر به تیم ملی کمک کنیم.

مدیر تیم ملی جوانان ایران در خصوص اردوهای پیش روی تیم ملی افزود: ما حدود پنج ماه قبل برنامه خود را داده ایم. فدراسیون همیشه از ما حمایت کرده است. تمام آنچه مد نظر بوده است را برایمان براورده کرده اند. ما سه اردوی داخلی و سه اردوی خارجی در نظر داریم که امیدواریم تمام این خواسته‌ها محقق شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: آقای عبدی به خوبی عنوان کرد که تیم ملی جای خوب‌ها نیست بلکه جای نخبه هاست. اگر باشگاه یا بازیکن به هر دلیلی همکاری نکند ما نمی‌توانیم تیم ملی کشور را فدای یک بازیکن کنیم. قطع به یقین نفرات جایگزین داریم. این نفرات که در لیست ۵۰ نفره هستند تفاوت محسوسی ندارند و نهایتا ۱۰ درصد تفاوت دارند. ما برای مردم و پرچم کشور خواهیم جنگید. اولین اردوی خود را ۲۲ مهرماه در تهران برگزار می‌کنیم که ۱۱ روز خواهد بود.

ارسال نظر
قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

داوران هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شدند

تصاویری از پرواز ملی پوشان به تاشکند

تاج: امیدواریم از آزادی سالهای سال استفاده شود

کاروان تیم ملی فوتبال ایران وارد تاشکند شد

اعلام آرای انضباطی لیگ برتر

توضیحات معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره بازی تیم ملی مقابل قطر

افتخارآفرینی برای پرچم مهم است نه نفر/فدراسیون تمام خواسته هایمان را برآورده کرده است

گزارش تصویری سفر تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان

رضایی: دیدار با ازبکستان و قطر تعیین‌کننده است/ دنبال زودتر مسجل کردن صعودمان هستیم

تیم ملی ایران به تاشکند سفر کرد

پربازدیدترین ها

اعلام رای بیرانوند

داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

داوران هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شدند

دیدار ازبکستان و ایران تلاش برای صدرنشینی

در جلسه LOC ایران – قطر چه گذشت؟

ثبت نام نمایندگان رسانه ها به منظور پوشش دیدار ایران و قطر

مهدی تاج: انتظار از این تیم بالاست/مایه افتخار هستید

استقلال و هوادار به روایت تصویر

دستور موقت کمیته انضباطی

دعوت قلعه‌نویی از ٢٧ بازیکن برای دیدار برابر ازبکستان و قطر