تعداد بازدید: ۱۷۲۵
کد خبر: ۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
درودگر:فعالیت سازمان اقتصادی شفاف و مشخص است

کلیه درآمدهای اسپانسری در مراسم برترین ها هزینه شد

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در خصوص هزینه های مراسم انتخاب برترین ها گفت: هزینه های این مراسم از طریق دو حامی مال تامین و کلیه مبلغ دریافتی در همین برنامه به شکل کاملا روشن و شفاف هزینه شد.

کلیه درآمدهای اسپانسری در مراسم برترین ها هزینه شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال محمد صادق درودگر با بیان این مطلب اظهار داشت: در فعالیت سازمان اقتصادی هیچ مسئله مبهم و پنهانی وجود ندارد. من در اینجا اعلام می کنم که کلیه هزینه های این برنامه با محاسبه جوایز و سایر که از طریق دو اسپانسر تامین و به شکل کامل در همین برنامه هزینه شد. ممکن است برخی اعتقاد داشته باشند که می توان برای برترین ها هدایای بیشتری و ارزشمندتری در نظر گرفت اما حقیقت این است که در دوره های گذشته هدایا کمتر از این بود اما در این دوره تلاش کردیم چند برابر قبل باشد و امیدواریم در صورت تامین هزینه ها در ادوار آتی باز هم بتوانیم ارزش مالی این هدایا را بیشتر کنیم. به هر ترتیب این مراسم هم هزینه های کمی نداشته و تلاش شد برای کلیه نفرات برتر اعم از بانوان و آقایان لباس متحدالشکل تهیه شود ، هدایایی و کادو های دیگر که البته در برابر زحمات و ارزش آفرینی های قهرمانان هیچ‌نیست و موارد دیگری هم بود که در حد توان انجام وظیفه شد.
درودگر اضافه کرد:در خصوص نحوه برگزاری مراسم هیچ فردی مسئول و تصمیم گیرنده در خصوص مراسم برترین ها نبوده بلکه یک کارگروه مشخص متشکل از رئیس ، دبیر ، حراست ،روابط عمومى ، بازاریابی، اداری و سایر بخش های سازمان لیگ در خصوص کلیه موضوعات و جزئیات این مراسم تصمیم گیری کرده است. با این وجود مدعی نیستیم یک مراسم بی نقص برگزار شده بلکه می توان هر برنامه و مراسم را به صورت سازنده مورد نقد قرار داد تا در آینده به دنبال بهبود شرایط و رفع نقاط ضعف باشیم.
از دوستان گرامی رسانه ای نیز تشکر میکنم که به شکل بسیار ارزشمندی در غیاب صدا سیما مراسم را پوشش دادند و آن دوستان عزیزی که بطور کلی وظیفه خود را نقد منصفانه فعالیت های فوتبال میدانند توصیه برادرانه ای دارم‌ که به دو نکته اساسی توجه فرمایند. اول اینکه شرایط اقتصادی کشور در زمان تحریم های ظالمانه شرایط جذب اسپانسر را بسیار سخت نموده و بودجه تبلیغات از اولویت ها خارج شده و بصورت محسوسی کاهش پیدا کرده است. و مسئله دوم این است که بایددر شرایط سخت کنونی همگرایی و مودت را در راستای تقابل با دشمنان قسم خورده در دستور کار خود قرار دهیم تا با کمک یکدیگر بتوانیم فوتبال کشور را در روند پیشرفت قرار دهیم.

وی در پایان گفت:پر واضح است که شخصا باید از دوستانی که مرتبا در خصوص تخریب فضای بازاریابی فعالیت می کنند نیز قدردانی نمایم که به شدت عزم ما را در کار راسخ تر می کنند.

ارسال نظر
267
قاب خاطرات
267
گزارش تصویری
267
ویدئوها
267
آخرین اخبار

احضار مدیر رسانه تراکتور به کمیته انضباطی

دعوت خداداد عزیزی به کمیته انضباطی

گزارش تصویری از دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس

گزارش تصویری از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد

گل کهر سیرجان و شمس آذر قزوین به روایت تصویر

تصاویری از دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز

دولت و مجلس به سربازان فوتبال ایران انگیزه و روحیه دادند/ایران پشت شیران

اعلام اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ یک

اعلام رای تخلفات دیدار دو تیم گهر زمین و تیم مس سونگون

جریمه نقدی و محرومیت برای تیم های لیگ برتری

267
پربازدیدترین ها

اعلام زمان بازی های تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۶

ثمینی پور: کلیه ساز و کارهای تیم های ملی، برای تیم ملی فوتسال بانوان هم اجرا شد

اعلام زمان و مکان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶

تیم ملی ایران با بلژیک، مصر و نیوزیلند همگروه شد

اعلام اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر

اعلام اسامی داوران هفته دوزادهم با داوری متفاوت در دربی

آغاز اردوهای انتخابی تیم ملی جوانان در مرکز ملی

حریف آسان بی‌معناست/ به چهار بازی تدارکاتی قدرتمند نیاز داریم

تصاویری پیش از آغاز قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۶

گزارش تصویری رونمایی از جام جهانی در آمریکا

267
267