فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۹۹۸
کد خبر: ۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
استیلی:حداقل شایستگی ما کسب تساوی بود

مقابل چین چاره ای به جز پیروزی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید بعد از دیدار با کره جنوبی گفت:ما تنها 25 دقیقه از جریان بازی را از دست دادیم و همین مسئله برای از دست رفتن نتیجه کافی بود.

حمید استیلی پس از شکست 2 بر یک برابر کره‌جنوبی گفت:در این بازی شاهد دو نیمه کاملا متفاوت بودیم.در 20 دقیقه ابتدای بازی را خوب شروع کردیم و حریف را کنترل کردیم. حتی یک شانس گل هم داشتیم که قائدی می توانست توپ را تبدیل به گل کند اما به حریف فرصتی ندادیم. با این وجود از دقیقه 20 تا پایان نیمه اول انگار بازیکنان ما در زمین به خواب رفتند و وظایف خودشان را فراموش کردند. تمرکزمان را از دست دادیم و به حریف اجازه دادیم صاحب موقعیت های شوت زنی شود که روی دو ضربه به گل رسیدند.
سرمربی تیم امید اضافه کرد: در این شرایط بازگشت به بازی خیلی سخت است و همان‌طور که می‌دانید در این رده سنی وقتی با 2 گل از تیم خوبِی مثل کره جنوبی عقب می‌افتید کار برای بازگشت به بازی سخت است. در ادامه سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم که فکر می‌کنم تغییرات خوبی بود. با آمدن شجاعی به بازی، شرایط بهتری پیدا کردیم و توانستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم و حریف را از دروازه دور نگه داریم.
سرمربی تیم فوتبال امید ادامه داد: در نیمه دوم اجازه موقعیت سازی به کره را ندادیم و توانستیم شانس گلزنی ایجاد کنیم و قطعا شایسته این بودیم که حداقل یک امتیاز کسب کنیم اما بازهم بدشانس بودیم و موقعیت‌های‌مان از دست رفت مخصوصاً در دقایق پایانی در آستانه گلزنی بودیم ولی این فرصت را هم از دست دادیم. ما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و بهتر از حریف بازی کردیم. حداقل شایستگی ما کسب یک امتیاز و تساوی بود.
استیلی در خصوص دلیل اشتباهات بازیکنان ایران گفت:در بازی با ازبکستان هم نیمه اول خوبی نداشتیم و در نیمه دوم سعی کردیم بهتر شویم. در این بازی هم نیمه دوم بهتر شدیم و شانس‌هایی ایجاد کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. از طرفی فاصله بازی‌ها هر سه روز یک بار است و بازیکنان واقعاً خسته می‌شوند. بازیکنان ما تلاش کردند بهترین عملکردشان را داشته باشند. اما متاسفانه در هر دو بازی نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم در حالی که در نیمه دوم کاملا متفاوت ظاهر شدیم و با تغییراتی که ایجاد کردیم روند بازی عوض شد.در پایان بازی حتی تماشاگران از تیم ما راضی بودند و بچه ها را تشویق می کردند.
وی اضافه کرد: کره جنوبی تغییرات بسیار زیادی در این بازی داشت و موضوع این است که تیمی چون کره با 23 بازیکن کامل و آماده به مسابقات می‌آیند. کره با 7 تغییر نسبت به ترکیب قبلی خودش به میدان آمده بود. البته ما خوب آنها را آنالیز کرده بودیم و با همان شیوه بازی کردند، اما نفرات تغییر کرده بودند. روش آنها را برای رسیدن به گل پیش‌بینی می‌کردیم، اما متأسفانه وقتی در پست‌هایی که تعریف شده بود، فضا را خالی کردیم این فرصت را به کره دادیم که به گل برسند. وقتی دوباره آمدیم و وظایف را به درستی انجام دادیم، دیدید که بازی را کنترل کردیم، اما نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره دیدار روز چهارشنبه با چین گفت:از چین هم شناخت خوبی داریم. این آخرین شانس ما است و اگر می‌خواهیم در مسابقات بمانیم، حتماً باید در این بازی برنده باشیم. راه دیگری جز پیروزی نداریم. همه تلاش‌مان را خواهیم کرد و آماده‌ترین بازیکنان را به میدان می‌فرستیم. بازیکنان‌مان باید به لحاظ ذهنی و فیزیکی در آماده‌ترین سطح باشند. بازیکنان ما اگر مانند نیمه دوم دیدار با ازبکستان و کره‌جنوبی باشند و هر دو نیمه یک کیفیت را ارائه بدهند، حتماً می‌توانند به پیروزی برسند. مشکل ما این است که یک نیمه بازی را از دست می‌دهیم و وقتی فرصتی برای بازگشت و جبران نیست، بازی را از دست می‌دهیم. باید در بازی آخر پیروز شویم و از طرفی اتفاقات طوری رقم بخورد که بتوانیم صعود کنیم.

ارسال نظر
قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

صدور آرای جدید کمیته وضعیت

چمنیان: از هر فرصتی برای پیشرفت بهره می‌بریم/ با تمام توان برای کسب افتخار تلاش می‌کنیم

دیدار ازبکستان و ایران تلاش برای صدرنشینی

اعلام آرای انضباطی

داوران هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی مشخص شدند

اعلام یک رای کمیته وضعیت

استقلال و هوادار به روایت تصویر

تصاویری از دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان

تصاویری از دیدار تیم های پرسپولیس و چادر ملو

اعلام سه رای کمیته وضعیت

پربازدیدترین ها

قهرمانی آسیا برایم رویا نیست/می خواهیم نسل فوق العاده تحویل دهیم 

تیم های حاضر در دور نهایی مشخص شدند/ایران منتظر قرعه در چین

اعلام رای بیرانوند

جزئیات دیدار تیم ملی و قطر رسمی اعلام شد

داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

جشنواره گل تیم ملی جوانان ایران مقابل مغولستان/ خط و نشان با عبدی برای دور نهایی

اعلام ورزشگاه و زمان دو مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر

کاروان تیم ملی جوانان ایران آماده بازگشت به وطن

داوران هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شدند

ثبت نام نمایندگان رسانه ها به منظور پوشش دیدار ایران و قطر