
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،پاتریک مورفی ، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت FMA ،در این باره اظهار داشت: امروز یک روز مهم از منظرهای مختلف است. طرفداران فوتبال آسیا می توانند از برند های جدید رقابت های AFC لذت ببرند و آنها را تجربه کنند ، در حالی که حامیان مالی و شرکای پخش و همچنین باشگاه ها و فدراسیون های عضو شروع به استفاده فعال از هویت های بصری هیجان انگیز جدید برای تبلیغ مسابقات AFC به مخاطبان خود خواهند کرد. این یک لحظه افتخارآمیز و یک نقطه عطف مهم است همانطور که ما در حال حرکت به سمت یک دوره جدید فوتبال آسیا هستیم.
تمرکز ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا این خواهد بود که هواداران فوتبال آسیا ، محتوای تازه و جذاب بصری را در تمام کانال های رسمی AFC دریافت کنند از جمله Facebook ، Instagram ، Twitter ، Weibo ، WeChat ، Toutiao ، Douyin ، LINE ، VKontakte و Telegram و وب سایت AFC. روح برند های تجاری همچنین توسط AFC و شرکای تجاری آن در طیف گسترده ای از فعالیت های بازاریابی که برای جذب طرفداران در سراسر قاره در سال های آینده طراحی شده است ، منعکس خواهد شد.
نام تجاری جدید با شریک تجاری انحصاری AFC ، FMA طی یک دوره 15 ماهه مدیریت شد و با همکاری عمیق ذینفعان و تحقیقات گسترده مصرف کننده در سراسر آسیا اطلاع رسانی شد. این روند در نهایت شخصیت و طراحی منحصر به فرد برند های جدید مسابقات را آگاه کرد.
با الهام از استادیوم های فوتبال و رنگ هایی که تیم های ملی آسیا با افتخار می پوشند ، آرایش بصری پویا برای مسابقات ملی آسیایی مکان هایی را به دست می آورد که قهرمانان آسیا تاجگذاری می کنند و هواداران از بهترین تیم های ملی قاره و بزرگترین قهرمانان حمایت می کنند.
برای ایجاد ارتباطی غیرقابل تردید بین مسابقات ، نشان های جام ملت های آسیا ، جام ملت های بانوان آسیا و جام ملت های آسیا U23 از همان عناصر اساسی برخوردار هستند و اکنون با افتخار جام های متمایز مسابقات را به نمایش می گذارند. این نشان های جدید با توجه به هر رقابت سازگار می شوند تا عناصر محلی فدراسیون های میزبان را منعکس کنند.
برای برجسته سازی بیشتر اهمیت و ارزش تجاری آن ، یک نشان تجاری اختصاصی نیز برای مرحله انتخابی آسیا - مسیر به سمت قطر ، دور نهایی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر ، که در نیمه دوم سال 2021 آغاز می شود معرفی می شود.
از طرف دیگر نمادین ترین شهرهای آسیا ، معماری خیره کننده و شهرهایی با نور نئون و همچنین سبک زندگی پر جنب و جوش جوان تر ، نزدیک به یک میلیارد پایگاه هواداری لیگ قهرمانان آسیا ، از زیبایی های رقابت های باشگاهی قاره برخوردار است. یک تفسیر خلاقانه و مدرن از جام نمادین لیگ قهرمانان آسیا ، عناصر مناطق غرب و شرق را با ظاهری جدید و دیدنی ترکیب می کند.