فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۷۶
کد خبر: ۲۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

اعلام رای کمیته استیناف

کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت آستارا صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت آستارا نسبت به دادنامه این کمیته دلالت بر پذیرش درخواست اعاده دادرسی باشگاه فوتبال درودگر نسبت به دادنامه سبق الصدور این کمیته که موجب نقض دادنامه اخیرالذکر و صدور حکم بر بازنده اعلام شدن بین تیم های فوتبال مقاومت آستارا و آکادمی درودگر با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم آکادمی درودگر و محکومیت باشگاه مقاومت آستارا به پرداخت یکصد میلیون ریال به عنوان جریمه به لحاظ استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای پیام آبچر و نیز محرومیت دو جلسه ای بازیکن از همراهی تیم خود و پرداخت پنجاه میلیون ریال جریمه گردیده است ، از این رو باشگاه مقاومت آستارا با استناد به فرم فسخ دو طرفه قرارداد پیام آبچر و باشگاه چوکای تالش در هیات فوتبال استان گیلان به عنوان سند مکتوم موضوع بند 3 ماده 108 مقررات انضباطی ، چنین اظهار می نماید که بازیکن مذکور بر اساس فسخ توافقی دو طرفه (اقاله) با باشگاه سابق خود (چوکای تالش) اقدام به عقد قرارداد با باشگاه مقاومت آستارا می نماید که در هیات فوتبال شهرستان بندر آستارا و سپس در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شده است.

 در بررسی محتویات پرونده ملاحظه می شود

1- باشگاه مقاومت آستارا طی لایحه و پیوست نمودن فرم فسخ دوطرفه اعلام داشته است که بازیکن با فسخ قرارداد به صورت کاملاً قانونی به باشگاه مقاومت جذب شده است.

2- نامه باشگاه چوکای تالش حکایت از فسخ قرارداد با بازیکن دارد.

3- اظهارات محمد آزادمرد نماینده باشگاه مقاومت آستارا در جلسه دادرسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چنین است. وقتی تحویل مدیریتی در چوکا به وجود آمد احساس کردیم فسخ سابق درست نیست از تفریشیان مدیریت چوکا برای آبچر حق فسخ گرفتیم .

4- اظهارات جلال تفریشیان مالک چوکای تالش در جلسه دادرسی کمیته انضباطی فدراسیون چنین است .در باشگاه چوکا را از آقای قهوه تحویل گرفتیم. طی توافق نامه در هیات فوتبال تغییر و تحول انجام شد . در حق فسخ آبچر را صادر کردم .

5- فسخ دوطرفه قرارداد آقای آبچر و باشگاه چوکای تالش در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شده است .

علی ایحال با توجه به مراتب مذکور اولاً مطابق با عمومات مقررات و قوانین جاریه ، اعاده دادرسی نسبت رای ناشی از درخواست اعاده دادرسی ، امکان پذیر نیست لذا پذیرش درخواست اعاده دادرسی باشگاه مقاومت آستارا نسبت به دادنامه که منبعث از پذیرش درخواست اعاده دادرسی باشگاه فوتبال درودگر است مواجه به منع قانونی است. ثانیاً قرارداد بازیکن با باشگاه مقاومت آستارا منعقد و در هیات فوتبال شهرستان بندر آستارا ثبت شده است که حسب بند 10 ماده 19 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان ، قرارداد به محض امضاء طرفین معتبر و الزام آور است لذا بازیکن در زمان حاکمیت قرارداد با باشگاه چوکای تالش ، اقدام به عقد قرارداد با باشگاه مقاومت آستارا نموده است و سپس در فرض درستی اقاله قرارداد بازیکن و باشگاه چوکای تالش برهم خورده است، لذا با توجه به مراتب مذکور مستنداً به مواد 108 و 109 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار رد درخواست اعاده دادرسی باشگاه مقاومت آستارا صادر و اعلام می شود این رای قطعی است.

قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

اعلام اسامی محرومان هفته ششم لیگ یک

تغییر زمان سه مسابقه از هفته ششم لیگ یک

اعلام زمان قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال بانوان آسیا

ابلاغیه کمیته اخلاق

اعلام زمان مراسم قرعه کشی لیگ دسته سوم

تیم موهون باگان هند از لیگ دو قهرمانان آسیا حذف شد

معرفی بازیکنان تیم ملی به کادر فنی/ امروز تمرین ملی‌‌پوشان در «پک»

از سیستان و بلوچستان تا بوشهر و کهکیلویه و تهران!

ابلاغیه کمیته اخلاق

اعلام اسامی محرومان لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ساحلی

پربازدیدترین ها

قهرمانی آسیا برایم رویا نیست/می خواهیم نسل فوق العاده تحویل دهیم 

تیم های حاضر در دور نهایی مشخص شدند/ایران منتظر قرعه در چین

اعلام رای بیرانوند

داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

کاروان تیم ملی جوانان ایران آماده بازگشت به وطن

داوران هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شدند

ثبت نام نمایندگان رسانه ها به منظور پوشش دیدار ایران و قطر

تاج:خوشبختانه ایران عزیزمان همچون همیشه در امنیت کامل به سر می برد/با AFC درباره اقدام غیراخلاقی نماینده هند صحبت کردیم

در جلسه LOC ایران – قطر چه گذشت؟

مهدی تاج: انتظار از این تیم بالاست/مایه افتخار هستید