فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۲۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

حضور مسئولان باشگاه گل‌گهر در اردوی تیم ملی نوجوانان

مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه گل‌گهر در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان حاضر شدند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در کمپ گهر پارک سیرجان، امروز پس از برگزاری ۳ بازی با تیم‌های نوجوانان، جوانان و امیدهای گل‌گهر به اتمام می‌رسد.

صبح آخرین روز اردو محمد اسفندیارپور، مدیرعامل و اصغر حدیدی، رئیس هیات مدیره باشگاه گل‌گهر در جمع ملی‌پوشان حاضر شدند.

عباس چمنیان در ابتدا ضمن تشکر از مدیران شرکت و باشگاه گل‌گهر و همچنین مجموعه گهر پارک بابت برگزاری این اردو، اظهار داشت: از اینکه فضای خیلی خوبی را برای برگزاری تمرینات ما فراهم کردید، بی‌نهایت ممنون هستیم. با حضور شما اتفاقات خوبی در باشگاه گل‌گهر رخ داده که قطعا به سود آینده فوتبال ایران و سیرجان است. بچه‌های تیم ملی همیشه متعلق به کل کشور هستند. همه شرایط عالی بود و نقطه ضعفی در این اردو پیدا نکردیم. از صمیم قلب به نمایندگی از فدراسیون و اعضای تیم ملی نوجوانان از شما تشکر می‌کنم. این بچه‌ها فوق‌العاده خوب و قدرشناس هستند و از هرکس که زمینه پیشرفت‌شان را فراهم کند‌، صمیمانه تشکر می‌کنند. کار مقدس مجموعه گل‌گهر و گهر پارک برای حمایت از تیم ملی نوجوانان هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

در ادامه اصغر حدیدی، رئیس هیات مدیره باشگاه گل‌گهر در جمع اعضای تیم ملی نوجوانان گفت: بار دیگر خیر مقدم می‌گوییم. عباس چمنیان در خانه خودش است اما حضور شما در شهرستان سیرجان و باشگاه گل گهر برای ما باعث افتخار است. امیدوارم خیلی از شما به عنوان آیندگان فوتبال ایران، بخشی از مسیر حرفه‌ای خود را با حضور در اردوهای سیرجان ادامه داده و به زودی در عرصه فوتبال دنیا شاهد درخشش شما باشیم تا برای ایران عزیزمان افتخار کسب کنید. این مجموعه برای همه شما و تیم‌های ملی است‌. ما کارگر و در خدمت فوتبال ایران هستیم. امیدوارم با خاطره خوشی سیرجان را ترک کنید‌ زیرا لیاقت زیادی دارید.


محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر نیز ضمن خوش آمدگویی و خداقوت به اعضای تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: از محضر عباس چمنیان درس گرفتیم. وقتی در مسیر رشد قرار می‌گیرید و به سن بالا می‌رسید، نگاه‌تان عوض می‌شود. خیلی خوشحالم خدا به من فرصت داد برحسب اتقاق به حوزه ورزش آمدم. به این جهت که دوستان خوبی مثل عباس چمنیان پیدا کردم. آخر زندگی جایی از تجارب و قصه‌هایی است که باید به آنها نگاه کنیم و باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم.


وی افزود: ۲ موضوع تکرار نمی‌شود‌. یکی استعداد است که در هر حوزه‌ای وجود دارد و باید شرایط برای رشد آنها فراهم شود. در این حالت جامعه فرهیخته‌ای خواهیم داشت. دیگری زمان است که منتظر هیچ یک از ما نمی‌ماند. شاید فردایی وجود نداشته باشد. همه افرادی که حق انتخاب دارند، دین بزرگی بر گردنشان است. همه اعضای کادرفنی تیم ملی نوجوانان هم اهمیت این موضوع را درک می کنند 

مدیرعامل گل‌گهر تصریح کرد: برای خودتان هم رسیدن به تیم ملی نوجوانان فقط یک آغاز است و برای رسیدن به موفقیت در یک مسیر سخت و پردردسر باید از خیلی چیزها بگذرید. از هیچ چیز دلسرد و ناامید نشوید بلکه با تلاش و پشتکار بیشتر خود را ثابت کنید. باید پای استعداد خود بایستید. برای مجموعه گل‌گهر اعتلای نام ایران خیلی مهم است.  چه قدر باید هزینه کنیم تا باشگاهی مثل اینترمیلان برای جذب مهدی طارمی تاریخ ما را به تصویر بکشد و اسم خلیج فارس را بیاورد اما فوتبالیستی مثل طارمی با مشقت زیاد به چنین جایگاهی رسید‌. 

اسفندیارپور عنوان کرد: خیلی خوب است جدا از مسائل فنی از لحاط ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی نیز رشد کنید زیرا رشد همه جانبه است. اطمینان دارم عباس چمنیلن و دستیارانش نیز به این مسائل اهمیت می‌دهند.

در پایان پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی به اسفندیارپور اهدا شد. همچنین حدیدی و اسداللهی، از مدیران مجموعه گهر پارک به نمایندگی از ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت گل‌گهر و محمد حسین نخعی، مدیرعامل گهر پارک پیراهن شماره ۷ و ۲۵ تیم ملی ایران را دریافت کردند.

ارسال نظر
قاب خاطرات
گزارش تصویری
ویدئوها
آخرین اخبار

صحبت های انگیزشی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در رختکن قبل از شروع دیدار برابر ونزوئلا

اعلام ورزشگاه یک مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر

اعلام آرای انضباطی

قضاوت حیدری در مسابقات سطح دو لیگ قهرمانان آسیا

برگزاری مراسم قرعه لیگ های قهرمانی نوجوانان و نونهالان

صدور آرای جدید کمیته وضعیت

گزارش تصویری از دیدار تیم های استقلال ایران و الغرافه قطر

گزارش تصویری از دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الاهلی

گزارش تصویری پیروزی ایران مقابل ونزوئلا در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴

سالار بهترین بازیکن زمین شد

پربازدیدترین ها

حاشیه‌نگاری سفر تیم ملی‌ فوتسال /وزش باد «بخارا» به پرچم شاهزادگان پارسی

📸 ملی‌پوشان فوتسال تشنه شنیدن سوت نخستین دیدار در جام‌جهانی+ گزارش تصویری

عبدی: قرعه کشی مسابقات لیگ‌های برتر، امید جوانان و لیگ قهرمانی برگزار شد

اعلام ترکیب ایران مقابل امارات

تصاویری از نیمه اول دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات

اعلام اسامی داوران هفته چهارم لیگ برتر

ماموریت فیفادی شهریور با ۶ امتیاز برای ایران تمام شد

تشریح برنامه های آموزشی فدراسیون فوتبال

تصاویری از حضور ملی پوشان در زمین مسابقه پیش از بازی با امارات

دیدار دوستانه دو فینالیست ۲۰۲۴ آسیا در قالب تمرین مشترک